środa, 22 sierpnia 2007

Google SKY


Przeprowadzając aktualizację Google Earth,natknąłem się szukając czegoś nowego,na...coś nowego.A gęba mi się cieszyła od ucha do ucha.Nie będę się rozpisywał,powiem krótko.Google Sky wygląda dobrze,a dla takiego amatora jak ja,to nawet bardzo dobrze...i po polsku w dodatku.No w sumie to nie całkiem,bo opisy są w ang.Ale nie można mieć wszystkiego.Słowo daję,że jakiś czas temu marzyłem sobie,jakby to było fajnie gdyby Google wprowadziło właśnie taką usługę.No i jest.Oczywiście to zupełnie co innego niż Win Stars,Stellarium czy Celestia.Przetestujcie...wg.mnie warto.


Warto zaglądać również na inne ciekawe mapy Google.Mars i Moon-to mapki tych dwóch ciał,z nazwami miejsc,lądowań poszczególnych sond,statków,opisy kraterów i wiele innych informacji.
*Google MARS
*Google MOON

Brak komentarzy:

Mi estado